Wednesday, November 10, 2010

不想看到的那一天终于都到来了。。。。

虽然我们认识的时间不长,但这以足够了解了你,
和你在一起真的很开心,
傻傻的我每天都在期待着你上班和放工,
只要能看到你,我就已经很满足了,
自从你和你男友分手之后,你把很多时间统统都给了我,
老实说我真的以为我们就可以一直这样的维持下去,
但事情总是没有完美的,】【
那天不小心看了你的blog,感觉你还没完全的把他放下
虽然你每天都在告诉我,你和他是没可能的,
或许你真的没什麽去想了,但心里还是有些不可说去来的想念,
我知道是因为我也有试过这种感觉,
虽然我知道我是阻止不了你去想,但我每天还是尽力的让你过得开心,
老实说,我也早以知道会有今天,但我还是选择坚持着。。。
因为我说过我觉不会让任何人在伤害你!
续。。。。。。。

1 comment:

  1. helo zack..sorry 4 dropping by..love your blog..though im using google translation.. -_-
    well,we kind of having the same things in mind,it just that im the girl..and my story come after 2 years break up..maybe i kind of attract to your blog because of the 2 years u write..my dad use to told me, things happen by what u believe so keep in believing yourself and good will come..god will..good luck zack..ja neh..baibai (^_^)(")

    ReplyDelete